nasze prace
Klient:
Historia Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego sięga 1948 roku, gdy we Wrocławiu została powołana Państwowa Wyższa Szkoła Muzyczna. Była to wówczas piąta wrocławska wyższa uczelnia i zarazem siódma wyższa szkoła muzyczna w Polsce. Obecnie wraz z rozbudową kompleksu dydaktycznego i sali koncertowej, Akademia zdecydowała się również na zmianę serwisu www.
Cele:
- zaprojektowanie oficjalnego serwisu wspierającego budowanie wizerunku nowoczesnej instytucji
- stworzenie funkcjonalnego serwisu przyjaznego zarówno właścicielowi jak i użytkownikom
- polepszenie komunikacji z odbiorcami serwisu poprzez umożliwienie im uzyskania wszelkich niezbędnych informacji dotyczących aktualnych wydarzeń naukowo-kulturalnych Akademii
- prezentowanie informacji w atrakcyjnej i jednocześnie przejrzystej formie graficznej
Rozwiązania:
- system LINET CMS dostosowany pod konkretne wymagania właściciela serwisu
- kalendarz wydarzeń z podziałem na kategorie (sztuka i nauka)
- wprowadzanie wydarzenia tygodnia w specjalnym boxie widocznym na stronie głównej
Akademia Muzycznawww.amuz.wroc.pl |
![]() |
![]() ![]() |

Klient:
Wrocławski Park Przemysłowy to ponad 160 hektarowy obszar, na którym zlokalizowana jest zorganizowana infrastruktura przemysłowa (hale produkcyjne, magazyny, biura oraz tereny do wynajmu i na sprzedaż). W 2011 WPP zdecydował się odświeżyć swój wizerunek i powierzyć agencji LINET stworzenie nowego serwisu www.
Cele:
- odświeżenie wizerunku Wrocławskiego Parku Przemysłowego
- stworzenie strony internetowej o charakterze serwisu informacyjnego, dającego łatwy i szybki dostęp do aktualności Parkowych, oferty Parku i spisu firm oraz innych treści zawartych w serwisie
- umożliwienie firmom z obszaru WPP dostępu do współtworzenia serwisu i wymiany informacji
Rozwiązania:
- system LINET CMS dostosowany pod konkretne wymagania właściciela serwisu
- moduł "dla zalogowanych" umożliwiający pobieranie materiałów dostępnych tylko dla Uczestników Parku
- moduł "dla zalogowanych" II stopnia, wyłącznie dla uwierzytelnionych adresów email
- branżowy i alfabetyczny spis firm, pozwalający na wyszukiwanie i sortowanie firm według określonych kryteriów
- moduł newsletter
- forum dyskusyjne
WPPwww.wpp.wroc.pl |
![]() |
![]() ![]() |

Klient:
Dozamel Sp. z o.o. specjalizuje w świadczeniu kompleksowych usług dla przemysłu. Firma ma bogatą tradycję oraz szerokie kompetencje w zarządzaniu obszarami (w tym Wrocławskim Parkiem Przemysłowym) i usługami przemysłowymi. Agencja LINET przygotowała dla Dozamelu nową odłonę serwisu www.
Cele:
- odświeżenie internetowego wizerunku Dozamel Sp.z o.o.
- stworzenie funkcjonalnego i przejrzystego serwisu, dzięki właściwemu rozmieszczeniu wszystkich elementów layoutu
- zaprojektowanie przyjaznej grafiki kładącej nacisk na profesjonalne, biznesowe podejście do Klienta
- ulepszenie komunikacji z odbiorcami serwisu poprzez umożliwienie im uzyskania wszelkich niezbędnych informacji dotyczących szerokiego obszaru działalności firmy
- prezentacja bogatej oferty i zachęcenie odbiorców do skorzystania z niej
Rozwiązania:
- system LINET CMS dostosowany pod konkretne wymagania właściciela serwisu
- przyjazna, biznesowa szata graficzna WWW zgodna z założeniami marketingowymi i współgrająca z logotypem
- moduł "dla zalogowanych", który pozwala na udostępnianie treści wyłącznie Pracownikom Dozamel Sp.z o. o.
Dozamelwww.dozamel.pl |
![]() |
![]() ![]() |

Klient:
Z okazji rozpoczęcia współpracy Toya Golf z prestiżową David Leadbetter Golf Academy, firma zdecydowała się odświeżyć wizerunek wraz z nową stroną internetową. Toya Golf & Country Club na stałe współpracuje z agencją LINET, czego kolejnym owocem jest stworzenie zaawansowanego i nowoczesnego produktu.
Cele:
- stworzenie rozbudowanego i funkcjonalnego serwisu przyjaznego zarówno właścicielowi jak i użytkownikom
- zaprojektowanie szaty graficznej kładącej nacisk na kooperację firmy z najlepszą szkołą golfa na świecie – DLGA oraz podkreślającej cechy zawarte w przekazie marketingowym
- umożliwienie odbiorcom uzyskania wszelkich niezbędnych informacji dotyczących pola golfowego i możliwości rezerwacji pola on-line
- przedstawienie różnych obszarów działalności Toya Golf & Country Club i zachęcenie odbiorców do skorzystania z jej oferty
Rozwiązania:
- odrębne podstrony, wyróżnione graficznie dla różnych obszarów działalności Toya (DLGA, Pole golfowe, Restauracja)
- system LINET CMS dostosowany pod konkretne wymagania właściciela serwisu
- aplikacja pozwalająca na wprowadzanie danych z turniejów i wyświetlanie ich w spójny sposób
- interaktywna mapa pola z oznaczeniem i opisem wszystkich dołków
- formularz rezerwacji pola
- moduł newsletter
Toya Golfpole.toyagolf.pl |
![]() |
![]() ![]() |

Klient:
Carriere Design istnieje na rynku od 1998 roku. Firma zajmuje się aranżacją wnętrz oraz wyposażeniem pomieszczeń biurowych i instytucjonalnych. W związku z rebrandingiem Carriere Design (dawniej Mebel Dik) agencja LINET przygotowała nową odsłonę serwisu www.
Cele:
- prezentacja nowego wizerunku firmy
- stworzenie ciekawego serwisu przyjaznego zarówno użytkownikom zainteresowanym meblami i aranżacją wnętrz, jak i zawodowym architektom
- zaprojektowanie nowoczesnej grafiki, odzwierciedlającej trendy w designie mebli
- zachęcenie odbiorców do skorzystania z bogatej oferty Carriere Design i ułatwienie im kontaktu z firmą
Rozwiązania:
- katalog produktów prezentujący szeroką ofertę firmy
- system LINET CMS dostosowany pod konkretne wymagania właściciela serwisu
- "strefa architekta" pozwalająca na wymianę informacji między osobami zawodowo związanymi z aranżacją wnętrz
- newsletter
Carriere Designcarrieredesign.pl |
![]() |
![]() ![]() |

Klient:
McCain jest największym na świecie producentem frytek i mrożonych przetworów ziemniaczanych. Na polskim rynku działa od 1993, zaś w 1999 roku ruszyła polska fabryka McCain zlokalizowana w Strzelinie koło Wrocławia. Serwis mccainfoodservice.pl, stworzony przez LINET, skierowany jest do klientów działających w branży gastronomicznej.
Cele:
- prezentacja szerokiej gamy produktów firmy
- pokazanie firmy w roli eksperta
- wzmocnienie marki na rynku polskim
- polepszenie komunikacji z odbiorcami serwisu poprzez umożliwienie im uzyskania wszelkich niezbędnych informacji dotyczących McCain Food Service
Rozwiązania:
- system LINET CMS dostosowany pod konkretne wymagania właściciela serwisu
- program do obsługi "Horeca" skierowany do odbiorców gastronomicznych
- moduł "dla zalogowanych" umożliwiający pobieranie materiałów promocyjnych
- moduł newsletter
- implementacja różnych banerów do głównych zakładek
- wprowadzanie aktualności w specjalnym boxie widocznym na stronie głównej
McCainwww.mccainfoodservice.pl |
![]() |
![]() ![]() |

Klient:
Growmat jest producentem systemów ogrodzeniowych. Firma działa na rynku od 1980 roku. Jej domeną jest wytwarzanie nowoczesnych i trwałych panelowych systemów ogrodzeniowych oraz bram i furtek w konkurencyjnej cenie.
Cele:
- stworzenie funkcjonalnego serwisu WWW skierowanego do klientów z kraju i zagranicy
- prezentacja bogatej oferty firmy
- ukazanie firmy jako profesjonalnej, łączącej nowoczesne technologie z długoletnim doświadczeniem w branży
- poszerzenie grona klientów
- kreowanie spójnego wizerunku firmy
- wyróżnienie firmy spośród firm konkurencyjnych
Rozwiązania:
- System Identyfikacji Wizualnej
- projekt folderu reklamowego
- system LINET CMS
- przyjazna szata graficzna komunikująca przywiązanie do przyrody, rodzinny charakter i budującą zaufanie poprzez wzbudzanie pozytywnych emocji
- umożliwienie nawiązania kontaktu z zagranicznymi odbiorcami serwisu poprzez angielską, niemiecką i rosyjską wersję językowa witryny
- zgodność projektu graficznego z SIW
Growmatwww.growmat.pl |
![]() |
![]() ![]() |

Klient:
Biuro ds. EURO 2012 realizuje zadania z zakresu koordynacji prac i zarządzania informacją o przygotowaniach Wrocławia do Finałowego Turnieju Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012. Od 2 lat wspiera LINET, czego efektem jest już druga odsłona serwisu e2010.
Cele:
- stworzenie funkcjonalnego serwisu przyjaznego zarówno właścicielowi jak i użytkownikom
- zaprojektowanie nowoczesnej grafiki podkreślającej związek serwisu z piłką nożną, stadionem wrocławskim i samym miastem
- umożliwienie odbiorcom uzyskania wszelkich niezbędnych informacji dotyczących przygotowań do EURO 2012 we Wrocławiu (poprzez treść serwisu, grafikę oraz kontakt z biurem)
- polepszenie komunikacji z różnymi odbiorcami, dzięki podziale serwisu na część dla kibiców oraz na część dla inwestorów
- system LINET CMS dostosowany pod konkretne wymagania właściciela serwisu: przeszukiwanie treści za pomocą wyszukiwarki, dodawanie plików do pobrania do artykułów oraz do działów Pressroom i Download, administrowanie odpowiedziami w dziale FAQ, tworzenie ankiet i sond
- oryginalny, animowany baner z wykorzystaniem FLASH
- licznik odmierzający czas do rozpoczęcia mistrzostw
- okazjonalny box ukazujący „z przymrużeniem oka” związek między mistrzostwami a wybranymi świętami
- intuicyjna nawigacja
- przejrzysta i harmonizująca kolorystycznie szata graficzna
- optymalizacja strony dla wyszukiwarek internetowych
Wrocław 2012www.e2012.eu |
![]() |
![]() ![]() |

Klient:
Centrum Szkoleniowo-Artystyczne ERS zajmuje się szkoleniamidla firm, urzędów, osób prywatnych, pracowników socjalnych i terapeutyczno-pedagogicznych. ERS tworzy zespół wykwalifikowanych i doświadczonych trenerów, coachów, menagerów, artystów, psychologów oraz pasjonatów, którzy w swojej pracy łączą umiejętności biznesowe, komunikacyjne i rozwojowe ze szczyptą artystycznych elementów.
Cele:
- stworzenie przyjaznego serwisu, komunikującego otwarte i innowacyjne podejście do rozwoju ludzi i organizacji
- prezentacja oferty szkoleniowej
- przedstawienie zespołu trenerów
- umożliwienie odbiorcom zaczerpnięcia merytorycznej wiedzy oraz uzyskania ciekawych informacji dotyczących szkoleń, coachingu i treningów rozwojowych
Rozwiązania:
- wdrożenie systemu LINETCMS
- zaprojektowanie przyjaznej, artystycznej szaty graficznej
- opracowania kalendarza szkoleń
- prosta nawigacja
ERSwww.ers-szkolenia.pl |
![]() |
![]() |

Klient:
Live Marketing to agencja eventowa, która specjalizuje się w tworzeniu nowoczesnej komunikacji eventowej. Głównym celem organizowanych wydarzeń, jest wytworzenie kontaktu z marką bądź też wartościami, jakie klient chce przekazać wskazanej grupie docelowej.
Cele:
- wzmocnienie marki jej ścisłej współpracy z marką Incentive Concept
- prezentacja oferty
- stworzenie serwisu zgodnego z założeniami marketingowymi
- umożliwienie odbiorcom kontaktu z firmą
- umożliwienie odbiorcom uzyskania wszelkich niezbędnych informacji dotyczących produkcji eventów
Rozwiązania:
- odpowiednia kolorystyka i elementy szaty graficznej, które podkreślają nowoczesne i niebanalne podejście do działań marketingowych
- implementacja różnych banerów FLASH do głównych zakładek
- subtelne animacje w banerach podkreślające wyjątkowy charakter firmy
- układ merytoryczny serwisu umożliwiający łatwe zapoznanie się z ofertą firmy
- system LINET CMS
- moduł newsletter
Live Marketingwww.livemarketing.pl |
![]() |
![]() ![]() |

Klient:
Incentive Concept, specjalizuje się w działaniach, dzięki którym firmy budują i zarządzają relacjami ze swoimi pracownikami, partnerami biznesowymi i klientami.
Cele:
- wzmocnienie marki i podkreślenie jej ścisłej współpracy z marką Live Marketing
- prezentacja oferty
- stworzenie serwisu zgodnego z założeniami marketingowymi
- umożliwienie odbiorcom kontaktu z firmą
- umożliwienie odbiorcom uzyskania wszelkich niezbędnych informacji dotyczących incentive
Rozwiązania:
- odpowiednia kolorystyka i elementy szaty graficznej, które podkreślają nowoczesne i niebanalne podejście do działań marketingowych
- implementacja różnych banerów FLASH do głównych zakładek
- układ merytoryczny serwisu umożliwiający łatwe zapoznanie się z ofertą firmy
- subtelne animacje w banerach podkreślające wyjątkowy charakter firmy
- system LINET CMS
- moduł „strefa klienta”
- moduł newsletter
Incentive Conceptwww.incentive-concept.pl |
![]() |
![]() ![]() |

Klient:
Salon Kosmetyki Profesjonalnej, który założyły i prowadzą Panie Dorota Drzyzga i Magdalena Stężała, jest ciepłym, eleganckim i przyjaznym miejscem. Wraz z rozwojem firmy i powiększeniem Salonu o kolejne gabinety ruszyła strona internetowa.
Cele:
- pokazanie Salonu, jako wyjątkowego miejsca, w którym każdy klient będzie objęty profesjonalną opieką
- prezentacja oferty oraz aktualnych promocji
- zachęcenie odbiorców dla skorzystania usług Salonu
Rozwiązania:
- elegancka i klasyczna szata graficzna strony www, która w pełni odzwierciedla klimat panujący w Salonie
- stworzenie galerii zdjęć
- zaprojektowanie oryginalnego, animowanego banera w technologii FLASH
- prosta nawigacja
- optymalizacja strony dla wyszukiwarek internetowych
Salon Kosmetykisalonkosmetykiprofesjonalnej.pl |
![]() |
![]() |

Klient:
ODRATRANS Group to największa w Polsce firma zajmującej się żeglugą śródlądową, transportem wodnym oraz przeładunkiem w portach. Jej silną pozycję na rynku (również europejskim) umacnia bogata tradycja, ugruntowana działalnością od ponad 60 lat.
Cele:
- stworzenie funkcjonalnego i przejrzystego serwisu, dzięki właściwemu rozmieszczeniu wszystkich elementów layoutu
- prezentacja szerokiej gamy usług Grupy oraz spółek wchodzących w jej skład
- polepszenie komunikacji z odbiorcami serwisu poprzez umożliwienie im uzyskania wszelkich niezbędnych informacji dotyczących Grupy Odratrans oraz wysłania zapytania ofertowego
Rozwiązania:
- system LINET CMS dostosowany pod konkretne wymagania właściciela serwisu
- oryginalny, animowany baner z wykorzystaniem FLASH
- intuicyjna nawigacja
- przejrzysta i harmonizująca kolorystycznie szata graficzna
odratranswww.odratrans.com.pl |
![]() |
![]() ![]() |

Klient:
Fermo to hurtownia rolnicza i weterynaryjna z siedzibą we Wrocławiu. Firma kładzie nacisk na sprzedaż nowoczesnych i profesjonalnych urządzeń do hodowli zwierząt.
Cele:
- Kreowanie spójnego wizerunku firmy
- Utrwalanie pożądanych opinii wśród klientów, partnerów i pracowników firmy
- Wyróżnienie firmy spośród firm konkurencyjnych
Rozwiązania:
- Logo, dzięki któremu można budować markę oraz niepowtarzalną tożsamość firmy
- Księga logotypu, czyli zasady użycia logo, której elementami kluczowymi są: logotyp marki, barwy tła, obszar wokół logotypu, dopuszczalne wymiary logotypu, kolory alternatywne, niedozwolone zastosowanie logotypu
Fermo |
![]() |
![]() ![]() |

Klient:
LUX Polska to międzynarodowa firma z ponad 100 letnią tradycją i siedzibą główną w Szwajcarii. Zajmuje się sprzedażą i dystrybucją wysokiej klasy specjalistycznego sprzętu sprzątającego, ze szczególnym uwzględnieniem produktów przyjaznych dla środowiska.
Cele:
- stworzenie serwisu zgodnego z założeniami marketingowymi
- umożliwienie odbiorcom kontaktu z firmą
- prezentacja oferty produktowej
- umożliwienie odbiorcom umówienia się na prezentację produktów
Rozwiązania:
- estetyczna, przejrzysta szata graficzna zgodna z założeniami marketingowymi i współgrająca z logotypem
- grafika, która komunikuje filozofię czystości, komfortu, zdrowia oraz troski o środowisko naturalne
- system LINET CMS umożliwiający aktualizację serwisu wraz z katalogiem produktów
- formularze interaktywne (kontaktowego, CV, zamówienia prezentacji)
LUXwww.lux-polska.pl |
![]() |
![]() |

Klient:
Lady Fitness to klub, który powstał z myślą o kobietach, które chcą dbać o swój wygląd i kondycję fizyczną. Posiada liczne certyfikaty, m.in. Międzynarodowy Certyfikat Jakości Prae-Fit Klub Zdrowia, potwierdzające profesjonalizm i wysoką jakość usług. W związku z promocją nowego produktu, klub Lady Fitness zdecydował się na odświeżenie wizerunku oraz nowe logo.
Cele:
- odświeżenie wizerunku
- promocja nowego produktu - Karty Członkowskiej
- zachęcenie odbiorców do skorzystania z oferty klubu
- informacja o aktualnych promocjach i wydarzeniach z życia klubu
Rozwiązania:
- System Identyfikacji Wizualnej
- system LINET CMS, który pozwala na edycję treści wszystkich podstron serwisu
- animowany box promujący kartę członkowską, umieszczony w widocznym miejscu serwisu i skrót prowadzący do informacji o karcie
- implementacja różnych banerów (FLASH) do głównych zakładek
- skrót do oferty klubu poprzez pionowe menu po lewej stronie
- moduł pozwalający na dodawanie pozycji w rozkładzie zajęć, generowanie tabeli zajęć z podziałem na dni tygodnia i z odnośnikami do opisu osób prowadzących dane zajęcia.
Lady Fitnesswww.ladyfitness.com.pl |
![]() |
![]() ![]() |

Klient:
Dreberis od ponad 10 lat świadczy usługi w zakresie międzynarodowego doradztwa strategicznego. Swoich klientów wspiera międzykulturowym doświadczeniem, profesjonalnym doradztwem, ukierunkowanym na strategiczny rozwój zarówno dużych jak i mniejszych przedsiębiorstw.
Cele:
- stworzenie funkcjonalnego i przejrzystego serwisu, dzięki właściwemu rozmieszczeniu wszystkich elementów layoutu
- zaprojektowanie przyjaznej grafiki kładącej nacisk na profesjonalne, biznesowe podejście do Klienta oraz międzynarodową działalność
- poprawa komunikacji z odbiorcami serwisu poprzez umożliwienie im uzyskania wszelkich niezbędnych informacji dotyczących doradztwa
- prezentacja oferty i zachęcenie odbiorców do skorzystania z niej
- kreowanie spójnego wizerunku firmy
- wyróżnienie firmy spośród firm konkurencyjnych
Rozwiązania:
- System Identyfikacji Wizualnej i Zewnętrznej: projekt logo i logotypu, projekt papieru firmowego A4, projekt wizytówki firmowej, projekt roll-up’u
- system LINET CMS
- przyjazna, biznesowa szata graficzna WWW zgodna z założeniami marketingowymi i współgrająca z logotypem
DREBERISwww.dreberis.com |
![]() |
![]() ![]() ![]() |

Klient:
DWD jest jednym z największych dystrybutorów Grupy Carlsberg Polska. Prowadzi hurtową sprzedaż napojów: piwa, wina, napojów bezalkoholowych, głównie na terenie Wrocławia i jego najbliższych okolic.
Cele:
- przedstawienie pełnego asortymentu firmy w czytelny sposób
- stworzenie funkcjonalnego serwisu przyjaznego użytkownikom, dzięki właściwemu rozmieszczeniu wszystkich elementów layoutu
- umożliwienie Klientom zamówienia wybranego towaru
Rozwiązania:
- system LINET CMS
- dynamiczna wyszukiwarka produktów, która pozwala na szybkie odnalezienie produktu wg rodzaju, kraju pochodzenia, opakowania etc.
- możliwość przeglądania akcji promocyjnych
- przyjazna, szata graficzna zgodna z założeniami marketingowymi i nawiązująca kolorystycznie do logotypu firmy
DWDwww.dwd.wroclaw.pl |
![]() |
![]() |

Klient:
Firma PLAST-MET to czołowy producent nowoczesnych i trwałych systemów ogrodzeniowych w Polsce. Podstawą produkcji są takie wyroby jak: panele ogrodzeniowe, siatka ogrodzeniowa, słupki, akcesoria montażowe, bramy oraz furtki.
Cel:
- stworzenie serwisu, który w skondensowany i czytelny sposób przekazywałby odbiorcy najważniejsze informacje na temat działalności firmy
- wzmocnienie marki, poprzez ukazanie wysokiej jakości produktów i usług (użycie odpowiedniej grafiki)
- prezentacja szerokiej gamy wyrobów firmy
- informacja o aktualnych wydarzeniach w branży budowlanej
- zachęcenie odbiorców do kontaktu
Rozwiązania:
- system LINET CMS
- moduł mapy, umożliwiający dokładanie dystrybutorów na terenie Polski
- moduł „dla zalogowanych” umożliwiający wymianę dokumentów pomiędzy dystrybutorami
- implementacja różnych banerów graficznych na podstrony w zależności od ich treści (firma, oferta, kontakt)
- optymalizacja strony dla wyszukiwarek internetowych
Plastmetwww.plast-met.pl |
![]() |
![]() ![]() |

Klient:
Toya Golf jest 27-dołkowym polem golfowym, położonym kilka kilometrów na północ od centrum Wrocławia. Miejsce to przeznaczone jest nie tylko dla doświadczonych, ale również dla wszystkich początkujących graczy. Mile widziane są osoby, które pragną się czegoś o grze w golfa dowiedzieć lub tylko spędzić miło czas w restauracji i przepięknym otoczeniu. Toya Golf Club na stałe współpracuje z agencją LINET.
Cele:
- stworzenie funkcjonalnego serwisu przyjaznego zarówno właścicielowi jak i użytkownikom
- zaprojektowanie przyjaznej grafiki kładącej nacisk na przyrodę, relaks i aktywne spędzanie wolnego czasu
- umożliwienie odbiorcom uzyskania wszelkich niezbędnych informacji dotyczących pola golfowego i możliwości rezerwacji pola on-line
- umożliwienie graczom rejestracji on-line na wybrane turnieje golfowe
- zachęcenie odbiorców do skorzystania z oferty Toya Golf and Country Club i ułatwienie im kontaktu z administratorami pola
Rozwiązania:
- przygotowanie aplikacji pozwalającej na wprowadzanie danych z turniejów i wyświetlanie ich w spójny sposób
- przygotowanie modułu ankiet, pozwalającego na badanie opinii użytkowników
- opracowanie modułu aktualności wyświetlanych na stronie głównej
- opracowanie interaktywnej mapy pola z oznaczeniem i opisem wszystkich dołków
- formularz rezerwacji pola
- formularz zgłoszenia na turniej golfowy
Toya Golfwww.pole.toyagolf.pl |
![]() |
![]() ![]() |

Klient:
CTC Development zajmuje się dostarczaniem swoim klientom kompetentnego wsparcia oraz narzędzi w celu wzmocnienia rozwoju ich organizacji. Firma opiera swój potencjał biznesowy o współpracę z ekspertami z branży HR, certyfikowanymi Coachami oraz psychologami.
Cele:
- stworzenie nowoczesnego serwisu biznesowego, komunikującego profesjonalne podejście do rozwoju ludzi i organizacji
- czytelny i skondensowany sposób prezentacji usług z zakresu szkoleń, coachingu oraz doradztwa
- przedstawienie zespołu trenerów
- kreowanie spójnego wizerunku firmy
- wyróżnienie firmy spośród firm konkurencyjnych
Rozwiązania:
- System Identyfikacji Wizualnej i Zewnętrznej: projekt logo i logotypu, projekt papieru firmowego A4, projekt wizytówki firmowej, projekt szablonu prezentacji Power Point, projekt roll-up’u
- projekt reklamy prasowej
- system LINET CMS
- nowoczesna, biznesowa szaty graficzna
- animowany baner FLASH
- kalendarz szkoleń
CTC Developmentwww.ctcdevelopment.pl |
![]() |
![]() |

Klient:
Firma IMPRESSIO Sp. z o.o. powstała jako poszerzenie działalności projektowej na teren Polski wiedeńskiego architekta - Leszka A. Łękawy. Biuro architektoniczne od początku działalności projektuje budynki o charakterze biurowym, mieszkalnym, usługowym, handlowym oraz przemysłowym.
Cele:
- stworzenie nowoczesnego serwisu wzmacniającego markę, komunikującego nowoczesność i doświadczenie firmy, podkreślającego innowacyjność rozwiązań jakie proponuje swoim klientom Impressio sp. z o.o.
- systematyczna aktualizacja informacji umieszczonych w serwisie
- przedstawienie zrealizowanych przedsięwzięć w nietypowy a zarazem atrakcyjny sposób
- kreowanie spójnego wizerunku firmy
- wyróżnienie firmy spośród firm konkurencyjnych
Rozwiązania:
- System Identyfikacji Wizualnej: projekt logo i logotypu, projekt papieru firmowego A4
- dynamiczna prezentacja projektów, zrealizowanych przedsięwzięć, pracowników i historii firmy przy użyciu FLASH
- animacja wstępna, której zadaniem jest zaciekawić odbiorcę i utrwalić serwis w świadomości odbiorcy
- moduł umożliwiający właścicielowi serwisu aktualizację danych
- formularz ułatwiający kontakt z firmą
Impressiowww.impressio.pl |
![]() |
![]() ![]() ![]() |

Klient:
Centrum Projektowe Miedzi CUPRUM PROJEKT Sp. z o.o. powstało w wyniku przekształcenia istniejących od 1967 roku zakładów badawczych i projektowych, należących do Kombinatu Górniczo-Hutniczego Miedzi Lubinie, obecnie KGHM Polska Miedź SA. Świadczy usługi w zakresie kompleksowej obsługi projektowej przedsięwzięć inwestycyjnych na wszystkich etapach realizacji.
Cele:
- pokazanie firmy jako doświadczonego partnera w biznesie
- stworzenie funkcjonalnego serwisu przyjaznego zarówno właścicielowi jak i użytkownikom
- przedstawienie oferty
Rozwiązania:
- funkcjonalny panel administracyjny, który obejmuje zarówno możliwość edycji części tekstowej strony jak i dodawanie nowych realizacji
- przedstawienie poszczególnych pracowni w pionowym menu
- przedstawienie dorobku firmy (certyfikaty)
- angielska wersja witryny
CUPRUM Projektwww.cuprumpr.pl |
![]() |
![]() |

Klient:
Wydawnictwo Flashbook.pl zajmuje się publikacją przewodników po różnych dziedzinach wiedzy. Specjalizuje się w poradnikach biznesowych i samorozwojowych, dających czytelnikowi możliwość rozwinięcia swoich umiejętności, podniesienia kwalifikacji i przyspieszenia kariery zawodowej.
Cele:
- prezentacja przewodników kieszonkowych wydawnictwa Flashbook.pl w podziale na trzy kategorie: biznes, rozwój, hobby
- zaprojektowanie przejrzystej i czytelnej szaty graficznej eksponującej pozycje wydawnicze
- promocja marki Flashbook.pl
- poszerzenie grona klientów
Rozwiązania:
- system LINET CMS
- system zarządzania produktami
- umożliwienie zamówienia wybranej pozycji wydawniczej w księgarni internetowej Merlin.pl
- formularz zamówienia umożliwiający zamówienie wybranych książek (powyżej 10 pozycji)
- możliwość dodania logo patrona danego przewodnika pod jego opisem
- możliwość dodawania reklam w boksach reklamowych w dolnej części strony głównej
FLASHBOOKwww.flashbook.pl |
![]() |
![]() |

Klient:
Medycyna Rodzinna to największa w kraju sieć prywatnych poradni medycznych. Posiada 17 centrów medycznych, zlokalizowanych w największych miastach Polski, w tym wysokospecjalizowane Centrum Diagnostyki Obrazowej AVI, prowadzące badania diagnostyczne w oparciu o nowoczesną aparaturę medyczną. Firma należy do grupy LUX MED.
Cele:
- stworzenie nowego serwisu WWW dla klientów indywidualnych i biznesowych w zakresie medycyny rodzinnej
- wzmocnienie pozycji firmy
- ukazanie firmy jako instytucji przyjaznej pacjentowi
- ułatwienie pacjentom znalezienia interesujących ich treści (informacji o zabiegach, wizytach, szczepieniach, ofercie, placówkach)
Rozwiązania:
- system LINETCMS
- moduł newslettera
- moduł tworzenia ankiet i sond
- wyszukiwarka treści
- baner reklamowy z wykorzystaniem FLASH
- animowana mapa placówek
- kolorystyka dostosowana do logo firmy i branży
- układ korporacyjny podkreślający stabilność firmy i budzący zaufanie do oferowanych usług
Medycyna Rodzinnawww.medycynarodzinna.pl |
![]() |
![]() ![]() |

Klient:
Neo-Electronics Sp. z o.o. zajmuje się dostarczaniem kompleksowych rozwiązań dla branży telekomunikacyjnej. Prowadzi działalność w zakresie doradztwa telekomunikacyjnego oraz sprzedaży usług operatorów telefonii stacjonarnej, akcesoriów IT, elektroniki użytkowej etc.
Cele:
- stworzenie nowoczesnego serwisu z branży IT
- prezentacja ofert
- wzmocnienie pozycji firmy
Rozwiązania:
- panel administracyjny MaxiShop, umożliwiający dokładanie ofert, edytowanie treści itp.
- kolorystyka dostosowana do logo firmy i branży
- umożliwienie klientom złożenia zamówienia
- formularz ułatwiający kontakt z firmą
- intuicyjna nawigacja
NEOwww.neo-electronics.pl |
![]() |
![]() |

Klient:
SI Consulting świadczy pełen zakres usług związanych z wdrażaniem i utrzymaniem systemów SAP. Misją SI Consulting jest wspieranie klientów w zakresie utrwalania dobrych praktyk zarządzania łańcuchem wartości poprzez efektywne wykorzystanie narzędzi informatycznych.
Cele:
- kreowanie spójnego wizerunku firmy
- utrwalanie pożądanych opinii wśród klientów, partnerów i pracowników firmy
- wyróżnienie firmy spośród firm konkurencyjnych
Rozwiązania:
- stworzenie Systemu Identyfikacji Wizualnej, który łączy jakość plastyczną z czytelnością logo firmy, pomaga konsekwentnie budować markę, buduje niepowtarzalną tożsamość firmy, wpływa na rozpoznawalność marki
- Księga Identyfikacji Wizualnej zawierająca:
- projekt logo i logotypu
- projekt papieru firmowego A4 oraz wizytówek firmowych
- projekt pieczątki firmowej
- płytę CD z cyfrowym zapisem zaprojektowanych elementów
- System Identyfikacji Zewnętrznej zawierający:
- projekt teczki A4
- projekt roll-up’u
- projekt parasola
- projekt koszulki
- projekt kubka
- projekt naklejki na szybę
SI consulting |
![]() |
![]() |

Klient:
Lediberg to czołowy producent kalendarzy na świecie, którego oferta kierowana jest przede wszystkim do sektora B2B oraz klientów instytucjonalnych. Główna siedziba fabryki oraz studia projektowe znajdują się w San Paolo d'Argon w Bergamo we Włoszech.
Cele:
- stworzenie serwisu opartego na założeniach strategii marketingowej firmy
- przedstawienie dorobku i oferty firmy
- podkreślenie międzynarodowego charakteru działalności firmy
- ułatwienie kontaktu z firmą
Rozwiązania:
- zaprojektowanie szaty graficznej w układzie korporacyjnym eksponującym cechy firmy zawarte w przekazie marketingowym
- kolorystyka szaty graficznej strony została dopasowana do branży i współgra z Systemem Identyfikacji Wizualnej
- wdrożenie sytemu CMS umożliwiającego edycję i aktualizację treści serwisu
- wdrożenie formularza kontaktowego, zaimplementowanie adresów firmowych w pasku menu ukazującym się na każdej podstronie serwisu
- umożliwienie pobierania plików z danymi technicznymi
- zaprojektowanie modułu „słownik” umożliwiającego dodawanie haseł o tematyce poligraficznej
- zaimplementowanie różnych banerów graficznych na podstrony w zależności od ich treści (kontakt, oferta, firma)
- intuicyjna i ergonomiczna nawigacja
Ledibergwww.lediberg.pl |
![]() |
![]() |

Klient:
Madar Developer jest spółką, prowadzącą działalność na rynku nieruchomości w segmencie usług developerskich. Na podstawie niemal 20-letniej obecności na rynku budowlanym i doświadczenia, zdobytego w handlu materiałami budowlanymi, doradztwie technicznym i inwestycyjnym oraz realizacji budów, firma wyspecjalizowała się w budownictwie mieszkaniowym.
Cel:
- prezentacja oferty firmy
- stworzenie nowoczesnego serwisu wzmacniającego markę, komunikującego doświadczenie firmy
- ułatwienie kontaktu z firmą
Rozwiązania:
- odpowiednio dobrana kolorystyka podkreślająca profesjonalizm i stabilność firmy, mająca budować zaufanie odbiorcy do świadczonych przez firmę usług
- wdrożenie systemu CMS umożliwiającego:
- aktualizację i edycję ofert oraz wprowadzanie aktualności
- nawiązanie kontaktu z firmą poprzez formularz kontaktowy,
- umieszczenie statycznej mapy dojazdu
- pobranie plików ze specyfikacją techniczną
- prezentację dorobku firmy (certyfikaty, nagrody)
- animacja FLASH z prezentacją partnerów firmy nadająca stronie dynamiki
- intuicyjna i prosta w nawigacja
Madar Developerwww.madardeveloper.pl |
![]() |
![]() |

Klient:
SKOK Stefczyka to sieć około 350 oddziałów oraz 670 tysięcy członków, co czyni go największym SKOKiem w Polsce. Posiada certyfikat jakości ISO 9001:2000 oraz certyfikat na zgodność systemu zarządzania z normą PN-EN ISO 9001:2001.
Cele:
- prezentacja nowej e-usługi
- poszerzenie grona klientów
Rozwiązania:
- przygotowanie prezentacji w technologii FLASH, która była dostępna na stronie www oraz płytach CD
- ciekawa forma prezentacji, złożona z interaktywnych elementów, adresowana do grupy odbiorców w wieku 20-30 lat
SKOK Stefczyka |
![]() |
![]() |

Klient:
Stara Garbarnia to dom weselno-bankietowy, położony w zachodniej części Wrocławia nad brzegiem rzeki Bystrzyca. Jest to miejsce stworzone dla organizacji bankietów oraz wszelkich imprez, otoczone zielenią, na zamkniętym chronionym i monitorowanym terenie, z dwoma dużymi parkingami
Cele:
- stworzenie serwisu prezentującego ofertę domu weselnego-bankietowego
- ukazanie wyjątkowego charakteru miejsca
- umożliwienie kontaktu z firmą
Rozwiązania:
- podkreślenie walorów estetycznych oraz niepowtarzalnej lokalizacji Starej Garbarni poprzez odpowiednią kolorystykę i elementy szaty graficznej
- układ merytoryczny serwisu umożliwiający łatwe zapoznanie się z ofertą firmy
- stworzenie banerów FLASH dla każdej z prezentowanych sal
- subtelne animacje w banerach podkreślające urok Starej Garbarni
- wdrożenie systemu CMS
Stara Garbarniawww.staragarbarnia.pl |
![]() |
![]() |

Klient:
Portal synaptis.eu to innowacyjny system rezerwacji on-line terminów na zabiegi medyczne. System umożliwia szybki i prosty wybór rodzaju zabiegu, ośrodka oraz usług dodatkowych (m.in. hotelu, wypożyczalni samochodów, tłumacza). Synaptis potrzebował odpowiedniej oprawy, czego efektem jest stronna www z szatą graficzną LINET.
Cele:
- stworzenie funkcjonalnego i przejrzystego serwisu, dzięki właściwemu rozmieszczeniu wszystkich elementów layoutu
- umożliwienie pacjentom kontaktu ze specjalistami, znalezienia interesujących ich treści dotyczących zdrowia
- umożliwienie właścicielowi serwisu aktualizacji danych
Rozwiązania:
- stworzenie loga, zgodnego z założeniami marketingowymi
- zaprojektowanie czytelnej szaty graficznej
- zaprojektowanie charakterystycznych ikon, pomagających odbiorcy znaleźć odpowiednią usługę
- ergonomiczna nawigacja
Synaptiswww.synaptis.eu |
![]() |
![]() |

Klient:
Firma KLUB HOPEK zajmuje się organizacją imprez okolicznościowych dla dzieci, takich jak urodziny, bale, festyny. Załogę Hopkową tworzy zespół młodych i zgranych przyjaciół, których łączy misja urozmaicenia życia Dzieci w różnych sytuacjach życiowych.
Cele:
- kreowanie spójnego wizerunku firmy
- utrwalenie pożądanych opinii wśród klientów, partnerów i pracowników firmy
- wyróżnienie firmy spośród firm konkurencyjnych
Rozwiązania:
- stworzenie Systemu Identyfikacji Wizualnej i Zewnętrznej:
- projekt logo i logotypu (kolorowy i monochromatyczny)
- projekt legitymacji członkowskiej
- projekt zaproszenia
- projekt koszulki
Hopekwww.klubhopek.pl |
![]() |
![]() ![]() |

/